Muka Baru Fizzi Zain’s Faith

Salam sejahtera kepada viewers semua, Laman Blog FZF ini sudah lama menyepi disebabkan oleh pengarang lama terlampau sibuk dengan urusan kerja (Maklum la nak kawin dah kan, kena kumpul duit banyak sikit).

Tetapi tidak perlu risau! Laman Blog FZF kembali dengan wajah yang baru, gaya yang baru, pengalaman yang baru tetapi masih berpegang dengan konsep yang asal. Menarik bukan?

Blog FZF yang pertama. Masih mentah dalam pembinaan Blog.
FZF berwajah baharu, yang ni merupakan update yang kedua. Bila dah siap, betul2 rasa puas hati. Tapi bila tengok balik, nampak kebudak-budakan la pulak. Tambahan lagi, banyak image yang telah dipadam oleh google but its ok, kita design muka blog FZF yang baharu!!
Walaaa! Muka Blog yang baharu! Logo FZF edisi kijang hitam. Sistem tab page dikecilan dan ditambah dengan search engine untuk memudahkan pembaca.



Posting page yang menarik dengan gambar-gambar flash dan biodata penulis blog beserta dengan pautan ke facebook, instagram dan lain-lain.



Area bawah blog FZF


 FZF juga telah berkolaborasi dengan admin baru iaitu Kijang Hitam, pendek kata Blog yang anda tatapi sekarang ini merupakan Blog Fizzi Zain’s Faith edisi Kijang Hitam!




Lastly kami memohon maaf kerana terlampau lama tidak post sebarang artikel. Kami juga mengalu-alukan kepada anda semua untuk terus setia bersama kami. TQ kepada Admin-admin FZF diatas sumbangan mereka dalam penghasilan artikel-artikel yang menarik. Teruskan bersama kami untuk info-info yang menarik.


Ehem, ehem… btw, my name is Mr.Kijang, nice to meet you! 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hai, sila tinggalkan komen, cadangan atau apa-apa sahaja untuk kami kongsikan melalui blog ini. AMARAN! sebarang artikel di dalam blog ini adalah hak cipta sepenuhnya daripada pengarang dan anda dilarang sama sekali untuk menyalin mana-mana artikel kecuali dengan izin pengarang. Teruskan membaca artikel kami. Terima Kasih.

2 comments:

  1. YUK !!!!! buruan gabung dan menang kan total hadiah ratusan juta rupiah setiap hari nya hanya di s1288poker agent poker terpecaya .... cuma di sini tempat nya kamu bisa menunjukan kehebatan kamu dalam bermain poker yukkkk daftar kan diri anda sekarang juga
    terdapat 6 game dalam 1 user id anda loh.... (PIN BBM: 7AC8D76B)

    ReplyDelete
  2. Betting in casinos in Canada | DRMCD
    There is a good deal to be had that Betway online gambling can offer 논산 출장마사지 you, but with 삼척 출장샵 it, there is no need to 오산 출장마사지 be an extra bookie to 진주 출장마사지 play on this 청주 출장마사지

    ReplyDelete