Vokalis







Setiap orang ada hobi masing2.. termasuk la saya yang kerdil ni.. huhu~ Saya memang minat menyanyi.. dari dulu sampai skrg.. atau lebih tepat lagi semenjak darjah 5.. selalunya saya akan berlatih vokal di rumah (dalam bilik) atau di karaoke box pusat komersial seksyen 7 shah alam. Kadang2 berlatih dengan kawan2, kadang2 sorang je..

Kawan2, cikgu, pensyarah DLL pun pernah suruh saya join mana2 pertandingan nyanyian.. tapi saya tak pernah ada peluang nak pergi sebab ada banyak komitmen lain.. Lagipun saya bukannya berani sangat naik atas stage/pentas.. seram! Maklumla, seorang yang pemalu la katakan.. hehe.. Pernah wat show pun time skolah dlu.. dan tak lupa jugak masa buat show kat uptown.. karaoke saje2.. test power.. kwang3 



Teringin juga nak ada band sendiri.. xpernah wat show secara live dengan band, teringin sangat2.. kalau dapat wat skali pun saya akan puas! Sesiapa nk wat show nanti, ajaklah saya ye.. nanti saya update dalam blog ni, huhu.. Namun begitu, saya ada target saya sendiri.. saya nak cuba mnyanyi kat semua tempat yang disediakan pentas untuk menyanyi.. nk luaskan lagi jajahan!


Menyanyi tetap best & sronok.. dapat hilangkan tensyen n so on.. sesiapa yang duduk berhampiran dengan pusat komersial sek7 shah alam, boleh la karaoke skali dgn saya k.. Adios! haha!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hai, sila tinggalkan komen, cadangan atau apa-apa sahaja untuk kami kongsikan melalui blog ini. AMARAN! sebarang artikel di dalam blog ini adalah hak cipta sepenuhnya daripada pengarang dan anda dilarang sama sekali untuk menyalin mana-mana artikel kecuali dengan izin pengarang. Teruskan membaca artikel kami. Terima Kasih.

0 comments:

Post a Comment