Aku Sedar, Kau siapa..




Siapa kata aku sedih,
Bila kau tinggalkan aku sendri,
Kerna ku tiada apa,
Hanyalah cinta…

Siapa kata aku menagis,
Bila kau pergi dengan yang lain,
Pergilah kau pergi,
Tiada siapa peduli…

Ku sedar aku tiada apa,
Tuk ku berikan padamu,
Ku sedar aku tak kaya,
Motor saja bukan kereta..

Aku sedar aku tiada guna,
Hanya cinta bukan wang,
Ku sedar aku siapa,
Anak kampong bukan kota….


Penyair: Izzat
Contact: https://www.facebook.com/mohdkhairulizzat.myki




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hai, sila tinggalkan komen, cadangan atau apa-apa sahaja untuk kami kongsikan melalui blog ini. AMARAN! sebarang artikel di dalam blog ini adalah hak cipta sepenuhnya daripada pengarang dan anda dilarang sama sekali untuk menyalin mana-mana artikel kecuali dengan izin pengarang. Teruskan membaca artikel kami. Terima Kasih.

0 comments:

Post a Comment